Jouw rol
Als Customer Care Agent fungeer je als aanspreekpunt van de “Culligan” klant. Je berust op een commercieel gestructureerde aanpak waarbij de klant een centrale rol inneemt.
Na een bevestigd integratie- en opleidingstraject behoren hierna volgende opdrachten tot jouw takenpakket :
- Je staat in voor een optimale coördinatie van het bestelproces evenals de opvolging ervan ;
- Je staat garant voor het naleven van administratieve processen met het oog op een uitstekende dienstverlening ;
- Je begrijpt de noden en verwachtingen van klanten en weet deze te vertalen naar concrete acties ;
- Je bent verantwoordelijk voor het beheer en het updaten van klantgegevens binnen het ERP-systeem ;
- Je fungeert als aanspreekpunt tussen de klant en het Sales Team en biedt administratieve ondersteuning waar nodig ;
- Je focus ligt op het opbouwen en onderhouden van bestaande en nieuwe klantenrelaties ;
- Op termijn, bied je de nodige ondersteuning aan de Customer Care Manager in het kader van de organisatie van de dienst.
Je rapporteert rechtstreeks aan de Customer Care Manager. Je kan hierbij rekenen op een ruime ervaring, know-how, positive vibes en de permanente ondersteuning om er samen voor te gaan en er een boeiende, leerrijke en succesvolle ervaring van te maken !
Jouw profiel
- Kennis en ervaring – Je beschikt idealiter over een bachelordiploma en een eerste bevestigde ervaring binnen een klantendienst of call center.People skills – Je bouwt en onderhoudt graag duurzame relaties met mensen, zowel intern als extern. Je draagt klantgerichtheid en -tevredenheid hoog in het vaandel. Als teamplayer fungeren en het autonoom kunnen functioneren, geeft jou veel voldoening.Communicatieve skills – Je beschikt over sterke communicatieve vaardigheden. Je kan je zeer goed aanpassen aan verschillende situaties en contactpersonen.IT skills – Je bent vertrouwd met het gebruik van MS-Office tools. Heb je ervaring met een ERP-systeem, dan is dit zeker een pluspunt.Talenkennis – Je kan je vlot uitdrukken in het Nederlands en het Frans, zowel mondeling als geschreven.Analytisch vermogen, leergierigheid, nauwkeurigheid en flexibiliteit zijn kwaliteiten die van jou verwacht worden om jouw opdracht tot een goed einde te brengen.
Plaats van tewerkstelling
Groot-Bijgaarden. Vanaf januari 2025 verhuizen wij naar Londerzeel.
Ons aanbod
We bieden jou een contract voor onbepaalde duur aan met diverse uitdagingen in een gevarieerd takenpakket.
Medewerkers krijgen bij Culligan Belgium een op maat gemaakt onboardingstraject, (interne en externe) opleidingsmogelijkheden, ondersteuning en het nodige vertrouwen om hun talenten maximaal te ontwikkelen. Integriteit, respect en autonomie zijn daarbij een grote vanzelfsprekendheid.
Als Culligan-medewerker kom je terecht in een sterk en gedreven team binnen een innovatieve en snelgroeiende KMO waar iedereen elkaar kent en waar we als team naar hetzelfde doel toewerken. Een extra troef binnen onze organisatie zijn de korte communicatielijnen. Bovendien zal je operationeel zijn in een zeer aangenaam en modern werkkader.
Een goede work-life balans staat bij Culligan hoog aangeschreven. Jouw werkweek begint op maandagochtend en eindigt vrijdagnamiddag (een 39u/werkweek). Bovenop jouw wettelijke vakantierechten, bouw je een recht op ADV-dagen op.
Jouw ervaring en expertise wordt beloond met een marktconform loonpakket aangevuld met een brede waaier aan extralegale voordelen (sectorpremie, eindejaarspremie, ecocheques, thuiswerkvergoeding, uitgebreide groeps- en hospitalisatieverzekering, laptop).
Een waterkoeler bij je thuis, voor voldoende hydratatie ook na de werkuren.